LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Trött

Kategori: Allmänt

Och sliten! Jag köpte jackan jag pratade om och nya skor minsann! Jag klarade dessutom slutprovet på jobbet så nu är det bara att blicka framåt. Tar samtal hela dagarna och det är så roligt, får skäll av kunderna men det är dom som gör det roligt att jobba för till 98% slutar samtalen med skratt och positivitet! 
Sommartid nu också, jätteskönt att få ljusare på kvällen, hade väl svårt att ställa om mig men nu verkar det hamna rätt ändå :)
I helgen red jag och sedan var det dåligt väder på söndagen så det blev att slöa inne tills Stina kom och vi gick på en ordentlig promenad och jag klippte hennes hår, åkte till stan och käka thai hos henne, riktigt roligt.
Idag kom förstås lock för örat som jag blir galen på, hör inget på högerörat och försöker tryckutjämna men icke..
Var på träning ikväll med Stina och cicci, var super sugen på sparris så köpte det efter gymmet och sedan gjorde jag värsta goda tallriken med diverse grejer, föråt mig på köpet.. 
Och påsk är det snart så fixade äntligen till riset hemma! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: