LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Klippningar på kunder

Kategori: Allmänt

Äntligen har vi börjat (i förskott) med att ta emot kunder! Här kommer några av mina arbeten!
 
Pga ljuset i salongen så blir inte färgerna sitt rätta jag, i verkligheten är de görsnygga!
 
Mannen ska ha ganska långt backslick i slutändan men får se ut så här sålänge :)


Idag fick jag en kund (ingen förebild dock, visste inte ens om att jag skulle klippa henne). Klippte toppar, uppklippt, snelugg och skärde ihop längderna vid ansiktet. Fick även göra lockar med plattång!
 
 
 
Igår hade vi egen hårdag och då gjorde jag och Linda på varandra!
Före
Efter 
 
Före

Efter


Under förmiddagen klippte jag hennes toppar och lockade, även då med plattång

Kommentarer


Kommentera inlägget här: