LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Jag älskar

Kategori: Allmänt

Mitt jobb säger jag åter igen!! Det är verkligen hur bra som helst, kul att prata med kunderna så länge jag fattar vad de vill (vilket jag verkar ha svårt med haha) och alla kumpaner ska vi inte ens tala om :D 
Så det blir after work på torsdag och sen i april ska vi iväg till en paintballbana och även förtära vissa drycker! Kul att en grupp kan klicka så bra och att man själv får vara med! 
Och jag är verkligen glad att Stina och jag har funnit varandra så mycket de senaste månaderna.


Annars då? Jora, helt okej, men blivit så jäkla sjuk igen men denna gång är det så jag orkar vara på jobbet och härja (sen kan det vara så att jag trivs så mycket bättre på transcom än förra jobbet) 


I helgen fick jag även finbesök av familjen eftersom Martin var i deje och tänk vad fina katter vi har som sitter med :)


Börjat ta tag i ridningen också! Nu när det blåst så mycket så har det blivit fina svängar i skogen och hittat nya vägar att rida , har även passat på att tappa bort oss ordentligt också hahah! Men hon gillar verkligen skogen, och speciellt nu när jag rider i grimma med ludd på och sadel, min fina häst..


Träningen har gett resultat också! Upptäckte faktiskt när jag duschade att innerlåren blivit tightare, inte lika lätt att nypa i dom :D nyckelben som börjat synas mer och tror även ansiktet har börjat komma fram igen! Känns bra, har ju inte varit så noga med kosten och inte tränat tills jag stupat.
Ska gå upp och lägga mig nu så jag är piggare till en ny jobbdag och hoppas på en fin ridtur också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: