LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Blommor och maxi

Kategori: Allmänt

I morse tog jag sovmorgon till ca halv 11 och gick sedan hem till mamma och pappa (ca 2 km) för att ta ut hästarna men det hade syster redan gjort tack och lov! Käkade frukost där och fick sedan veta att Cecilia skulle till stan och handla så jag följde med, skulle införskaffa mig en ny våg tänkte jag!
 
 
 
 
Sedan när jag kom hem så gjorde jag klart i stallet och stoppade i hästarna morötter.
Efteråt hämtade Martin mig för han hade slutat tidigare från jobbet och nu sitter vi här osociala som bara vi kan vara.
Köpte rosor för det var extrapris så jag passade på. Fixade även till de sista av tulpanerna och tog in lite björkris (när de slår ut kommer min allergi sätta fart!). 
Vi har fundering på att kanske köpa pizza ikväll för att Valentino har öppnat nytt och säljer därför pizza för 50kr.






 
 
Min arm håller på att ta dö på mig också, känns otrevligt att anstränga den och råka klämma emot.. Ohwell.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: