LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Träningsverk?

Kategori: Allmänt

Ja självklart trodde jag att Stina var hemma hos sina föräldrar i morse så ställde mig där och glodde kl 7 på morgonen, men det visade sig att hon var i stan så då blev det panik för började 7;45 och det är ju i Karlskoga så det tar en stund osv så jag stog bokstavligen på gasen. Men på något vis kom vi i tid!
Efter en jobbig dag (mycket information) så stack jag, syster och Stina till gymmet där vi körde dans i 45 min och sedan core 45 min, kommer ha en skön träningsverk..
 
I morgon har jag plannerat att snabbt springa in på MAXI efter jobbet för att köpa mat till matlådor och sedan blir det stallet och rida en sväng. 
 
Nu ska jag väcka Martin för 5e gången ikväll (han ska fixa kattlådan hihihihihihihi)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: