LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Tänk att

Kategori: Allmänt

Det redan är onsdag! Helg snart :)
Tog samtal till största delen idag efter två prov, tror det är i morgon vi har slutprov - domedagen och jag får bekräftelse att jag är tillräckligt bra för det här jobbet (anser jag själv), det bör gå bra för jag har klarat alla delprov med godkänt resultat (som jag är nöjd med, har inget läshuvud). 
Ligger och snorar fortfarande, inte blivit nåt med ridning de här dagarna, det blir mörkt så fort och då fryser jag ihjäl, har blivit så frösen på senaste tiden och samtidigt ska jag nog inte vara ute i för mycket blåst när jag ändå är sjuk och försöker bli frisk! 
Jag har tänkt att handla en träningsjacka på maxi i morgon som jag tittat på minst 10 gånger och det tolkar jag som att jag måste köpa den.. Kanske västen också....... Farligt att få löning...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: