LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Bakis

Kategori: Allmänt

Som ett as idag som sagt.. Mådde verkligen skit ett tag där, blev ingen dans för mig.. Sedan var jag iväg med familjen och åt hos farmor och farfar - riktigt gott! Var osäker på om jag skulle iväg och träna men det blev av! Gick och fixade i stallet, hade sällskap av Kurredutt, passade också på att gå ut i hagen till virrpannorna och kramas och pussas lite och andas in hästdoften! Var ju såklart tvungen att ta kort på gosarna!












Syster och jag drog oss iväg till träningen och tjohej vad jag saknat det!!! Känner mig otroligt fräsch efteråt, ut med skiten! I morgon kommer jag och syster träna igen, Zumba/dansmix och core, najs!


Gjorde världens mat när jag kom hem, nom! Rekommenderar till folk att skaffa en wookgryta, så jäkla bra!



 
Kommer bli skönt med sovmorgon i morgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: