LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Dagen

Kategori: Allmänt

Började bra men var förjävlig på eftermiddagen.. Allt pga en person. (inte Niklas innan ni får för er något) Fattar inte hur en person kan ställa till det så mycket! I alla fall.. Jag kom hem skitarg, skällde på katten som bara ville prata med mig, sprang, blev hungrig medans jag höll på, var fortfarande arg när jag kom hem, åt, frös, men tillslut när jag fått upp värmen, lugnat ner mig och ätit så vände det och livet blev bättre! Flirtade lite med katten också och sa förlåt, han har inte förlåtit mig än.... Har smörjt in mig med massa olika salvor, vintervädret tär på huden, och bara försökt att slappna av. När jag blir stressad så blir jag verkligen stressad! Inte ett dugg kul.. Aja, detta kommer inte få hända igen för då blir jag fan galen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: