LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Efter en vecka

Kategori: Allmänt

Har haft fullt upp i veckan så det har inte blivit så mycket skrivade här!
En vecka sedan sist så here we go, senil som ett as men jaja!
Måndag; Skola och träning, inget speciellt!
Tisdag; Sovmorgon som vanligt! Ingen kör så det blev en ridtur istället!
Onsdag; Åkte till skolan för att se en film och sedan hem och red (?) skulle egentligen på kick n' box med då hade jag, syster och mamma plannerat in en myskväll! 
Torsdag; Hmm... Åkte till Karlstad universitet med alla treor för att kolla, jag och Lollo (tur att jag har henne!) irra iväg till Karlstads centrum och åkte sedan hem, shit va trötta vi var!
Fredag; Skolan, kick n' box, hiphopdans, åkte till Niklas, trött tjej - somnade ifrån honom!
Lördag; Åkte hem från Niklas och tog såklart med honom hem! Skulle ha åkt iväg med familjen på pubkväll - som helt plötsligt inte blev av ?! Aja, sen somnade jag ifrån honom igen... Stackaren!
Idag; Vi lagade till lax och oj vad gott det blev!!! Niklas åkte hem tidigt, jag red och frös som bara den, värt det dock, sedan iväg och träna med syster ; let's dance, zumba, styrka med redskap

I morgon blir det Zumba/dansmix och core! 

Liten bildbomb från veckan!
 











Svettig men duktig häst!







Kommer börja rida mer och hålla på med hästarna, tatueringen är en påminnelse; Jag vägrar att bli en sån där hästmorsa som har hållt på med hästar när jag var liten och sedan i vuxen ålder skiträdd för hästar men tvingar iväg mina ungar till en ridskola.. Har aldrig fattat sånna människor.. SÅ intresserade kan de ju inte ha varit eftersom de är rädda för hästarna.. Visst om de kanske ramlat av men hallå.. Det första man lär sig är att om man ramlar av ska man direkt upp. Annars (enligt mig) kanske man inte ska hålla på med dom.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: