LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Helgens bravader!

Kategori: Allmänt

Jag har inte haft något värt att skriva här så det är därför det varit lite dålig uppdatering. Men iallafall! 
Fredag; Sprang (ovanligt va? Eller inte...) och sedan hoppade jag dansen för att komma iväg till Hova lite tidigare för att jag och Niklas skulle baka pizza tillsammans och sedan blev det en förlovning på det också! Vill tacka alla som sagt grattis! Jag vet att många anser att det var lite tidigt men vi har pratat om det i minst två månader och det blir inte en så jättestor skillnad från att vi var tillsammans tycker jag då, det är inte direkt så att vi flyttar ihop och skaffar barn och hund och bil nu på en gång! ;) Iallafall, jag är riktigt glad och mycket nöjd över valet av man. Vi har ALDRIG bråkat, det enda skulle vara smågnabb om gamla flickvänner/pojkvänner men det går över på två sekunder, DET är bland det bästa med honom, att vi inte har något att bråka om! Och tråkigt har jag inte heller när jag är med honom. Och fin är han, mycket fin. <3
Lördag; Ah, vi skulle ju ha tränat tillsammans men det gick ju åt helvete xD haha! Men en kort promenad på 50 min blev det iallafall, sjukt fint väder. Tacos, kaka med grädde och frukt, smoothie - ni vet hur det blir! Fett gott. 
Idag; åkte hem tidigt för att äta våfflor med familjen, sprang 9 km - nytt personbästa (tiden), jobbade lite, käkat, ah. Väntar på mamma som ska dyka upp så jag kan få min läxa gjord... 
 
Det var helgen det! :D
Bilder på ringarna dyker upp den dagen jag inte har nåt för mig :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: