LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Känner lyckorus

Kategori: Allmänt

Det är precis vad jag gör..!
Jag bokar in mig på olika saker så jag har något att göra hela tiden, vill inte sitta still, det kan jag göra i skolan. Påtal om skolan så ska jag gå på konvux i höst, läser in fyra ämnen så jag har en bra grund till universitet (och får lite cash på det också)) eller vad jag tänkt mig. Har också kommit på att jag INTE ska bli hovslagare, utan sjukgymnast! Så ska prata med Hans i morgon (hänger där typ jämt och han verkar gilla mitt sällskap, skämtar med honom så han drar på smilbanden) så jag blir lite klokare! Åter till lyckorus; Underbar fästman, helt otroligt underbara vänner, har fan kul varje dag, har mål i livet, känns bra. Puss på er tjejor!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: