LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Ser fram emot massa lopp!

Kategori: Allmänt

Jag blev kär idag. I springningen! Tack och lov att det kom tillbaka! Sprang på löpbandet (är helst ute för då får jag mångsidig träning men det blåste så extremt kallt idag) på gymmet idag, 6 km på en okej tid. Elinne, min syster och jag ska till vårruset i maj! Kommer bli kul!!!! Saknat det. Det bästa är ju att få någonting när man fullbordat det, det är de som jag siktar på så fort jag ska "tävla" , annars är det inte kul, vinnarskalle. Sedan är det minst 10 olika lopp inbokade fram till november, så det gäller att ligga i! Sedan ska jag kolla lite hopptävlingar också, kommer bli ett aktivt år 2013. I morgon blir det ännu en tur på löpbandet, lägger tyvärr ridningen på sidan lite för jag fryser som en jävla dåre bara det är -2 ute.. Inte bra att gå ner i vikt. Inget som skyddar.. Haha. Var på kick n' box idag också, känner inte ett skit längre, kanske är träningsverken som jag har haft konstant i över en veckas tid nu... AJ för minsta lilla.
Kommer ha en redovisning i morgon också på psykologin - hade tur att hitta ett ovanligt bra gjort arbete i min gamla dator!! Kastar in lite bilder också, och en matbild ... Som vanligt! Försöker få fler att nappa på LCHF ;) Som jag inte bara äter för att gå ner i vikt utan för att stanna där och mår mycket bättre av det.
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: