LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Suddade ut allt och skriver om..

Kategori: Allmänt

Var precis påväg att skriva en lång härva om min träning osv, detta är inte en träningsblogg... Är fortfarande kvar i det träsket xD Men! Jag kommer(kanske) lägga upp 4 bilder på mig om ca tre veckor - så jag och ni ser vilken skillnad löpning gör på kroppen. Kan vara kul!
Idag jobbade jag och kära Niklas var med och hjälpte till (tack!) Käkade naturgodis igår och invigde mina nya springskor (har aldrig ägt några förut) Så det här med lopp och sådant börjar bli seriöst! :D Jag hoppas att Izabelle och Malin följer med på vårruset, skulle vara riktigt kul tror jag! :) Hade sex månader med gosen också! Tiden går fort! Slänger upp lite bilder, en morgons bravader och annat!
 










<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: