LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Viktnedgången och säger bara en sak;

Kategori: Allmänt

 MAXIs salladsbar. Vilket himmelrike! Det fanns så mycket att välja på, salladen blev man mätt på innan den var slut, priset är sådär, men värt det eftersom allt var så färskt, riktigt gott! Fick en snilleblixt; borde så egen sallad, tomater, gurka och broccoli och sådan skit i sommar, kommer endå ha otroligt mycket tid! Idag var skolan som vanligt, förutom en kopiator som fick spel och spottade ur sig massa papper - blanka. Idioti. Pratade lite med min projektarbetesledare också så projektet är på benen igen! Känns bra! Har mer koll nu, blev fett stressad när vi kom tillbaka efter lovet och fick höra att det och det och det skulle vara klart tills då och då och då.. Var på Zumba/dansmix själv och sedan kom Lollo och vi körde core, fett bra träning skulle jag nog säga, det bränner dock mest i de översta magmusklerna.. Är rätt utsleten nu så kommer säkert somna inom en snar framtid.. I morgon blir det att rida båda hästarna, jobba och sedan kör på kvällen. Jag håller igång! Men det känns som att det är för lite träning.. Börjar väll bli träningsnarkoman, IGEN.. I onsdags var det förresten två år sedan jag stog och kollade mig i spegeln och bara "fyfan vad du ser ut, gör något åt detta, NU" och det gjorde jag,,, Orkade inte ens springa 60m. Sjukt. Och ca två månader efter orkade jag springa över milen och gjorde det varje dag. Galen. Men har lärt mig så jävla mycket på de här två åren och har börjat tycka om mig själv, vågar mer, självförtroende, mår så äckligt mycket bättre i kroppen inne och ute och är en gladare person. Jag ler inte men mår dåligt längre, (svenskan är inte så bra där hahah!) ler jag så är livet bra, ler jag inte så är det inte bra, inget ljug för varken mig eller omgivningen. Känslan<3 Nu har jag fått det sagt.. Kan lika gärna slänga in en bild från två år sedan och de flesta har redan sett den så ber om ursäkt. Har inga fler sånna bilder. Sedan två på min älskade sallad!

85-87 kg
 
Syns inte så mycket hur stor skillnad det är men -21 kg.. 
 
 
Kärlek!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: