LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Fredagsdejt och hubertusjakt

Kategori: Allmänt

Niklas och jag var på vår första dejt (efter ca 14 månader) i fredags bestående av pizza på Jacobs och bio - Thor, Gud vad jag älskar den filmen och den jag gick med ;) 


Hubertusjakten då! Det gick sååååååå segt, massa skritt bara, tråkigt.. Och nu för tiden verkar inte ridskolor lära ut ridregler... Hade en röd rosett i svansen på lyster men de verkade inte fatta det utan red upp i baken på oss. Tillslut fick jag säga till för att hon kan inte markera hur länge som helst för tillslut smäller det. Hon var lite mer taggad idag som tur var ;) dock är det ett problem att ha med Evelina för då ska de två springa med varandra och bara bråka,,, så jag och Lysette kom näst sist på upploppet hahah! Men hon sprang på när hon insåg vad som skulle göras :) fick en liten ostbågspåse och en borste som 'pris', Mirjam vann även en påse havre som de lottade ut! Tack mamma som kört och fått höra mig tjata under de här dagarna <3






Sedan var vi hos farmor och farfar och firade fars dag, hur god mat som helst.. Kyckling i brun kantarellsås, potatisgratäng, sallad , irishcoffee och tårta! Mumma 

I morgon ska jag vara med på medearepitionen och börja klura lite på frisyrer till den! Kommer bli intressant :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: