LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Sista hopptävlingen

Kategori: Allmänt

På en okänd tid, mellan någon månad och kanske år... Lite ledsamt nu när jag och Lysette kommit igång så bra. Jag kommer sakna det och att kunna gå till hästarna när jag vill..
Liten bildbomb med suddiga bilder!
Hoppade 50 och 60 eftersom de ska på sin och min första hubertusjakt i morgon!














En rosett idag! 


Lysette, mitt hjärta och utan att erkänna det så de andra hästarna hör, min favorit och guldkorn, finaste hästen, vad jag tycker om dig. Tack vare din karaktär och att du lärt mig så mycket under de här åren så är du så himla rolig att umgås med<3


Kommentarer

  • mamma säger:

    jag ska hålla igång henne åt dig, så får du tävla lite i vår med!

    2013-11-05 | 20:20:23
    Bloggadress: http://lifeofella.blogg.se

Kommentera inlägget här: