LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Av lathet

Kategori: Allmänt

har jag inte skrivit något här, har nog inte haft så mycket värt att skriva heller haha! Men ah, här blir ni lite uppdaterade iallafall:
30 sept, måndag: Ja, vad jag gjorde då har jag inte en blekaste om..
Tisdag: Skippade kören för att hänga med underbart folk hos Elinne, jag kände att jag behövde vara mer med dom än med gamla tanter och gubbar, haah! Kom hem runt ett tror jag.
Onsdag: Red dressyr för mamma och det gick riktigt bra! Evelina och jag kommer så himla bra överens nu eftersom jag nu vet hur långa tyglar jag ska ha på henne tillexempel. Det är verkligen skillnad på Lysette och henne!
Torsdag: Jag gick i skolan gick sedan med Louise till biblioteket och satte oss där för att plugga matte.
Fredag: Matteprov! Jag var otroligt nervös inför det eftersom procent inte är min grej och sannolikhetslära... Jag tror jag red med Mirjam efteråt.. Niklas kom hem till mig och vi käkade tacos (som jag var sugen på i över en vecka).
Lördag: Regnregn åter regn, beställde hem en iphone 4s
Söndag: Niklas åkte hem, Mirjam kom och vi hoppade hästarna, Evelina börjar bli duktig på det!
Måndag: Jag höll på med hästarna i hagen i över två timmar, hade "terapi" med dom (prassla med plast osv), tillslut kunde plasten vara kring benen! Red barbacka på Lysette och väntade på telefonen som inte kom..
Igår: Var i skolan ,sprang fram och tillbaka i stan för att få tag på ett microsim, hämtade ut telefonen, försökte förstå mig på den, åkte till kören på kvällen.
Idag: Jag gjorde klart i stallet som vanligt på morgonen, red Evelina på en ganska lång tur, pratade med Mirjam och vi ska rida i morgon förmiddag, vi måste hålla igång dom eftersom de ska på hopptävling 29 okt, hubertusjakt 3 nov och möjligen en hubertus den 10 nov! Snart ska jag åka till dansen och sedan ska jag sova, är så himla sliten..
 
Sådär! Massa text till folket!
 
Ska till Ullared i helgen, jag tänker inte ens säga hur mycket pengar jag ska ha med, mer än vad någon vettig i min ålder skulle ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: