LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Onsdag, igår, idag

Kategori: Allmänt

I onsdags hjälpte farfar mig att fixa till ridbanan! Jag ska sätta upp staket och bokstäver i morgon och jag tror att de kommer bli så jäkla bra! 




Hade lite träning med Lysette också, ska ha det i morgon när banan är klar, då ska jag få henne att galoppera bredvid mig , just nu kan hon trav, dock är hon så himla kaxig så det kan bli att jag får en 600 kg häst över mig !
Godisväskan på!

Igår åt jag en stark men otroligt god lunch! Kycklingwook med ris och bulgur, hade i lite chili kryddor så det blev megastarkt...

Idag var jag i skolan, åkte och köpte foder till hästarna med Mirjam och blev så sugen på thai så jag bjöd henne. Vi hamnade i matkoma... Sedan red vi i lite mer än 1,5 h i det fina vädret :) jag tog med mig syster att hämta hästgrejerna på ridskolan från loppisen , 90 kr rikare! Så eftersom jag inte blev av med allt så har jag startat en bloppis på Instagram ! Hastbloppis94
Sådär, nu tar jag natten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: