LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Ridbanan är äntligen klar!!

Kategori: Allmänt

Ja, äntligen är den klar :D en klar förbättring :) dock får man leva med måtten.. Kortsida 14 m, långsida ca 60 m. Längtar tills den torkat så jag kan provhoppa!


Hade lite träning med Lysette och Lukas idag, de är så duktiga fast Lukas är lite okoncentrerad haha! Ska ta dit Evelina i morgon för hon såg så besviken ut när jag kom tillbaka med de andra två.



Lagade så himla god mat idag också! Djungelkyckling, bulgur, ärtor, avokado, ruccola och banan :)



Vad jag gjort mer idag? Red en tur med Mirjam, satte upp staketet på banan + bokstäver, kollade lite supernatural, lagt upp lite hästgrejer på min instabloppis hastbloppis94 och nu har jag precis kommit hem efter att ha skjutsat Cicci, Stina och Mirjam på fest :) ska hämta dom i natt/morgon så ska försöka få lite sömn, vet redan nu att jag kommer vara så fruktansvärt trött....
I morgon har jag inget planerat , bara rida och greja med Evelina :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: