LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Sliten

Kategori: Kost, hälsa och vikt

Efter natten.. Hade feber och drömmar därtill, fyfan vad det balla iväg. Blev bättre under natten och orkade gå till skolan  , känner mig dock lite trött och sådant fortfarande.. 
I morgon ska jag tjata på farfar att vi ska fixa ridbanan ! Sedan blir det ridning och lite trickträning i hagen :) har införskaffat mig både longeringsspö och ett nytt dressyrspö för att kunna leda och visa och en midjeväska att ha allt gottigt i :) 

Vill dela med mig också att jag har gått ner i vikt i ca 7 v nu och resultatet? Ca -0,5 kg OCH -0,5 cm /vecka ! Mer än vad jag vågat tro med tanke på hur onyttig jag kan va ibland och att jag bara ridit... :)
Bjuder på några bilder på katter och dagens lunch!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: