LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

En eftermiddag med vänner

Kategori: Allmänt

Idag red jag i det förbaskade regnet, usch vad jag frös! In och käka lax och sallad och sedan en varm dusch, det gjorde susen för mina arma muskler. Ännu en halvt sömnlös natt också! Det är alltid nåt fel på min vänstersida av kroppen och just nu är det mitt ben. Nej, det är inte skadan, den märks knappt utan jag har nåt som påminner om ischias (googla det) fast jag har inte några andra symptom än smärtan. Doktorn sa "jag vet inte vad det är för fel på dig och jag kan inte skicka dig till ortopeden förens du varit hos sjukgymnasten i TRE månader" 
Inte hans fel, det är Sveriges lagar. Så, jag ska dit nästa vecka (?) och beklaga mig.. 


Hade fått SOLO idag så läste ut den, helt okej!










Fann min ena katt i systers säng 


Och ÄNTLIGEN har min andra katt kommit hem, han har varit försvunnen i över en vecka och hjälp vad han pratade, det har tydligen hänt mycket...

Sedan på efermiddagen åkte jag, Annie och Elin till Karlstad för att hälsa på vår kära vän (Hoppas du får komma hem snart och inte behöva åka tillbaka!) som blev överraskad till nästan tusen! Pratade konstant i nästan två timmar, fina minnen med fina vänner <3 Hemma vid halv 9 och då hade jag varit sugen på fruktsallad i flera timmar,.. Eller, hela dagen snarare så nu vet ni vad jag åt! 

Skola vid 11,30 i morgon, ska upp tidigt ändå för att hinna rida! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: