LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

För alla smoothieälskare

Kategori: Kost, hälsa och vikt

Här vet ni, finns inget bättre, har aldrig gjort ett så bra köp! Liten, enkel och snabbt att både göra ren och fixa till en dryck.  
Jag har kommit på (äntligen) vilken frukost jag håller mig mätt på längst; Äggmacka (stekt eller kokt) med keso och örtsalt och en smoothie som kan innehålla banan, blåbär, björnbär, jordgubbar, naturell yoghurt, mjölk, kakao, ni fattar!
Ja, och vilken tur att jag föll över Izzas blogg där hon skrev om denna goding. Köpt på MAXI och för bara 249 kr, vilket kap! Köp den om ni gillar smooties eller bara ha den för att titta på.
Jag borde jobba med reklam.




Bild tagen från prisjakt.nu
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: