LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Hästbildbomb!

Kategori: Häst: ridning, hästarna, tips

Ja, det är rätt många men de var fler förut!
Jag hoppade med Lysette idag (ca 60-70cm), hon var lite seg men ah, så himla duktig och hon tycker att det är kul så då blir det ju ännu roligare att hålla på!! 
Mirjam kom och hoppade Evelina (ca 50-60cm), de båda var riktigt duktiga, är mycket impad! Evenlina krånglade lite när jag hoppade förut i veckan men denna gång la jag en bom framför och då kunde hon se var hon skulle göra avstampet. Jag tycker hon gjorde riktigt bra från sig eftersom hon blev hoppad för tredje gången i hela sitt liv. På onsdag ska jag rida dressyr för mamma på båda hästarna, kommer bli riktigt kul!
 
 


 


















































Kommentarer


Kommentera inlägget här: