LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Inte mycket

Kategori: Allmänt

att säga om dagen faktiskt.. Det enda jag har gjort är:
Ridit och gått i s
kolan, tragglar mig igenom matten tillsammans med Louise (utan dig hade jag nog inte gått där) och jag tycker att det går mer frammåt för oss båda nu än under hela gymnasiet! Dock även fast jag inte klarar matten så kommer jag ALLTID komma ihåg: bråk och procent, dom svåraste grejerna hittills.. Usch.
Happ! Kommer bli så roligt på söndag! Får äntligen komma ut med goshästen! Och sen har jag anmält båda två den 29 okt, hoppning i Filipstad :D Och sedan är de Hubertusjakt (googla det) i början av november. Då ska Mirjam följa med och rida Evelina :) Kommer bli riktigt kul tror jag!
I morgon blir det förberedelser, tvätta av grejerna, skritta hästarna, hämta transport (Tack Adam och Jennie för att jag får låna den!!). Sedan ska jag och syster ta med oss shettisarna ut och plocka svamp, känns bra att han också får komma ut och hitta på lite saker! Dock kommer de båda bara stå med mularna i mossa och gräs.. Och trampa sönder svampen...

Kommer bli mycket hästtjat de kommande dagarna känner jag men hästägarlusten äntligen har kommit tillbaka :) 
Bilder kommer upp i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: