LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Nepp!

Kategori: Allmänt

Ingen viktnedgång men är nöjd ändå när jag tittar två veckor bakåt, det är ändå - 2 kg och - 1,3 cm vid höften. 
Påtal om höft, var hos sjukgymnasten igår, det kanske inte är fel på min rygg (som orsakar smärtan i mitt ben) utan det kan vara för att jag är mycket sne i höften. Alltså: Min högra höft (den sidan som inte är "dålig") är längre ner än den vänstra, har alltså olika långa ben med minst en cm förskjutning! Jag har ju tyckt att det varit ben skillnad när jag stretchar! Så hon ska försöka få in mig till ortopeden. Lätt den bästa sjukgymnasten i hela Kristinehamn!!! 
 
 
Har äntligen tagit tag i mina ekonomiska planneringar. Tagit ut aktier, lagt till nytt konto, lagt in alla pengar som kommer behövas under de 5 månaderna jag kommer studera, ALLT. Och det blev en fin summa kvar att göra annat för! Självklart ska jag spara så långt det går, efter Ullared...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: