LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Självklart

Kategori: Allmänt

Ska både vågen och måttbandet visa minus idag när det inte är vägdag! 
I morgon blir det: ganska jobbig ridning av två hästar, body combat och zumba. Body combaten... Jag har svårt att komma på vad jag tycker om den egentligen! När jag tänker på den såhär så känns det jobbigt och lite tråkigt men när jag väl är där så är det ju kul.. Jag tror att det kan vara för att jag inte vågar ta i med sparkarna just nu, hoppas att någon från sjukhuset hör av sig snart!! Har fått sova relativt ifred de senaste dagarna men nu är det nästan värre på mina vakna timmar på dygnet,... Ohwell,.
 
Jag testade att ha på philadelphiaost på en lax som jag hade gädde och kantareller i ugn och sedan potatis på det (bilder kommer) och HJÄLP vad gott det var!!!!!!!!!!!! Gör det om ni gillar lax!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: