LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Svamp!

Kategori: Allmänt

Gav mig ut på två ridturer och tog med mig en systempåse tillsammans med häst nr 1 för att se vad skogen hade att erbjuda. Kom hem med en halvfull, det räcker till en svampmacka iallafall! :D 
 
Frukost: Smoothie (halv banan, vatten, naturell yoghurt, blandade bär), surdegsbröd med keso och kokt ägg.
Lunch: Stekt ägg och kyckling, avokado, tomat, spenat, fetaost och bulgur!
Kvällsmat: Surdegsbröd med philadelpiaost och skinka, smoothie (ananas, naturell yoghurt, vatten, halv banan, 1 kiwi) 

 
 
 
Längtar till i morgon för då får jag sätta tänderna i dom här!
 
 
 
I morgon ska jag och familjen till farmor och farfar och äta tacos på kvällen! GUD VAD GOTT! 
Så, jag kommer nog inte gå till Zumban i morgon, onödigt att åka in och ut med bilen, det blir så jäkla dyrt.. Och jag hatar att äta sent.. 

Ska upp ganska tidigt i morgon så jag hinner rida båda hästarna innan skolan :)
Alla är sjuka runt omkring mig men jag verkar klara mig?! Det kommer nog när jag har ett svårt matteprov eller vad som helst...
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: