LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Uppstartad igen!

Kategori: Allmänt

Ja, som alla andra har gjort de senaste månaderna har jag tänkt att starta upp bloggen igen. Men det kommer bli en blandad kompott av hästarna, träning och min viktnedgång, och mitt kommade nya liv i Skövde och frisörgrejer. Jag fick idén när jag var på en fest i helgen och folk började prata om att de läste min viktblogg (som jag sa att jag skulle starta upp igen men inte gjorde det..) så jag blev ju sugen igen, hade planerat att ha en hästblogg men lika bra att ha allt i ett och ha kategorier istället! Jag kommer försöka att göra om bloggen så den blir lite mer personlig också, får minsann slita som ett djur! 
Som sagt då, vad har jag hållt på med i sommar? - Inte ett skit och det har varit så skönt.. Sökte jobb ett tag men nu bryr jag mig inte om det för att jag ska inte befinna mig i Kristinehamns kommun efter årsskiftet eftersom jag kom in på Svenska frisörskolan, Trollhättan och ja, detta är jag mycket stolt över, känns som jag vågar lämna trygghetsbubblan och bli vuxen.
 
Jag ska iväg på söndag och hoppa på en liten tävling, den sista med min kärlek på (förhoppningsvis) inte allt för många år! Eftersom jag kommer bo i Skövde så kommer jag kanske hem varannan-tredje helg så kommer jag inte se henne så mycket eller de andra hästarna<3
 
 
 




 
 
Har ett år med Niklas idag också! Och nu undrar ni nog "vad gjorde ni då för att fira detta?" Genom att inte fira det knappt alls eftersom vi inte vetat vad vi skulle göra och vi lider inte speciellt av det heller så :) Kanske blir nåt storslaget när vi firar ett år som förlovade?
 
På lördag har Salong Agathon här i Kristinehamn ett event för att de tjejerna som jobbar där har blivit delägare och de kommer då visa en makeover och jag hoppas på att få se olika frisyrer för att få lite inspiration inför dels skolan och för allmänt nöje. Man måste anmäla sig (jag anmälde mig, syster och mamma, vi var nog de första) för att få en plats, det är helt gratis! Kommer du dit så hälsa gärna på mig! :D

Snodde bilden från deras fb!

Sådär! Ska nu bråka med header och koder och skit.. Skriver mer i morgon!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: