LifeofElla.blogg.se

Här skriver jag om min vardag och mycket mer!

Sitter på tåget

Kategori: Allmänt

Från Trollhättan nu påväg till min kära hemstad - långhelg varje vecka! Dock kommer jag få åka runt till Värmlands 'stora' städer innan jag är i Kristinehamn... Har saxar, kammar, huvud, spolar, pinnar, matlådor, i stort sätt allt med mig hem bara för att slippa åka i 4 timmar och vänta 1,5 innan jag kommit hem. 
Idag lärde vi oss att klippa toppar om jag förstod rätt, så himla svårt i början med att hålla kammen och saxen i samma hand och byta, inte fastna med tummen, ja herregud. Men nu kan jag något jämfört med vad jag kunde i morse klockan 4 ;) 
Eftersom dockan bara blev lite kortare så tog jag inget efterkort , men vi ska göra dom ännu mer korthåriga nästa vecka så då kan ni få se och avgöra om jag blir en duglig frisör! Ska klippa Niklas på söndag så då kan jag slänga upp ett kort eller två :) 

Här är 'Samuel'





Kommentarer


Kommentera inlägget här: